V.O.P.


---


VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY


E-shop Trendyprodukt.sk


Článok I – Základné ustanovenia


Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú právne vzťahy medzi spoločnosťou Trendyprodukt s.r.o., ktorá je prevádzkovateľom internetového obchodu www.trendyprodukt.sk, a jej zákazníkmi (ďalej len „kupujúci“).


Kupujúci odoslaním objednávky cez tento internetový obchod potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito VOP, porozumel im a v plnom rozsahu s nimi súhlasí. Tieto podmienky sú záväzné pre obe zmluvné strany.


Článok II – Kontaktné údaje predávajúceho


Prevádzkovateľ: Trendyprodukt s.r.o.

E-mail: podpora.trendyprodukt@gmail.com

Web: www.trendyprodukt.sk


Predávajúci je oprávnený na podnikanie a predaj tovaru prostredníctvom diaľkovej komunikácie podľa platných právnych predpisov Slovenskej republiky.


Článok III – Definície


Predávajúci: Trendyprodukt s.r.o., ako poskytovateľ tovaru.


Kupujúci: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu s predávajúcim.


Spotrebiteľ: Kupujúci, ktorý nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti.


Tovar: Produkty predávané na stránke www.trendyprodukt.sk.


Kúpna zmluva: Zmluva uzavretá medzi predávajúcim a kupujúcim prostredníctvom e-shopu.



Článok IV – Objednávka a uzatvorenie zmluvy


1. Objednávka je návrhom kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva vzniká potvrdením objednávky predávajúcim.



2. Po odoslaní objednávky kupujúcemu príde e-mail s potvrdením prijatia objednávky.



3. Predávajúci si vyhradzuje právo objednávku odmietnuť alebo zmeniť podmienky pri chybách v cene, skladovej nedostupnosti, alebo podozrenia na zneužitie systému.



4. Zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku, ak sa strany nedohodnú inak.




Článok V – Cena a platobné podmienky


1. Ceny uvedené na stránke sú konečné, vrátane DPH.



2. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť cenu v prípade chybne uvedenej ceny.



3. Kupujúci môže za tovar zaplatiť:


online platbou kartou,


bankovým prevodom,


dobierkou (ak je dostupná),


inou formou podľa dohody.




4. Kupujúci je povinný uhradiť cenu najneskôr pri prevzatí tovaru, ak sa strany nedohodli inak.




Článok VI – Dodacie podmienky


1. Tovar je doručovaný kuriérskou službou alebo Slovenskou poštou.



2. Bežná dodacia doba je 2–5 pracovných dní.



3. V prípade predĺženia dodacej lehoty bude kupujúci informovaný e-mailom.



4. Kupujúci je povinný prevziať zásielku a skontrolovať jej stav.



5. Ak zásielka vykazuje poškodenie, odporúčame to uviesť do preberacieho protokolu dopravcu.




Článok VII – Odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu


1. Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu.



2. Odstúpenie musí byť oznámené e-mailom na adresu: podpora.trendyprodukt@gmail.com.



3. Tovar musí byť:


nepoužitý,


nepoškodený,


v pôvodnom obale.




4. Kupujúci znáša náklady na vrátenie tovaru.



5. Predávajúci vráti peniaze do 14 dní od doručenia tovaru späť.




Článok VIII – Reklamačný poriadok


1. Záručná doba je 24 mesiacov, ak nie je uvedené inak.



2. Kupujúci môže reklamovať vady tovaru prostredníctvom e-mailu alebo poštou.



3. K reklamácii je nutné priložiť:


doklad o kúpe,


popis vady,


fotodokumentáciu (ak je možné).




4. Reklamácia bude vybavená do 30 dní odo dňa jej doručenia.



5. Pri oprávnenej reklamácii má kupujúci nárok na:


výmenu tovaru,


opravu,


vrátenie ceny alebo zľavu.





Článok IX – Ochrana osobných údajov (GDPR)


1. Predávajúci spracúva osobné údaje v súlade s nariadením GDPR a zákonom č. 18/2018 Z.z.



2. Účel spracúvania:


vybavenie objednávky,


vybavenie reklamácie,


marketingové účely (iba so súhlasom kupujúceho).




3. Kupujúci má právo:


na prístup k údajom,


na opravu údajov,


na ich výmaz,


na prenosnosť údajov.




4. Osobné údaj
e nie sú poskytované tretím osobám s výnimkou dopravcov.


Článok X – Alternatívne riešenie sporov


1. Kupujúci – spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie, alebo ak sa domnieva, že došlo k porušeniu jeho práv.



2. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní, kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „ARS“) podľa zákona č. 391/2015 Z.z.



3. Orgánom ARS je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná oprávnená subjektívna osoba zapísaná v zozname ARS.



4. Návrh môže kupujúci podať cez online platformu riešenia sporov: 




Článok XI – Práva a povinnosti zmluvných strán


Práva predávajúceho:


Odmietnuť objednávku v prípade zjavnej chyby v cene alebo nedostupnosti tovaru.


Neprijať objednávku od kupujúceho, ktorý opakovane neprevzal zásielky.


Kontaktovať kupujúceho na účely overenia údajov v objednávke.



Povinnosti predávajúceho:


Dodať objednaný tovar v dohodnutom čase.


Vybaviť prípadnú reklamáciu alebo odstúpenie od zmluvy podľa zákona.


Chrániť osobné údaje zákazníkov.



Práva kupujúceho:


Obdržať zakúpený tovar včas a v neporušenom stave.


Odstúpiť od zmluvy do 14 dní (spotrebiteľ).


Reklamovať vadný alebo chybný tovar.



Povinnosti kupujúceho:


Uviesť pravdivé a úplné údaje pri objednávke.


Prevziať zásielku a zaplatiť kúpnu cenu.


Dodržať podmienky odstúpenia od zmluvy (ak sa rozhodne tovar vrátiť).



Článok XII – Odpovednosť za chyby a záruka


1. Predávajúci zodpovedá za chyby tovaru, ktoré existovali pri jeho prevzatí kupujúcim.



2. Zodpovednosť sa nevzťahuje na:


chyby spôsobené nesprávnym použitím alebo mechanickým poškodením,


prirodzené opotrebenie veci,


vady spôsobené kupujúcim.




3. Záruka sa nevzťahuje na tovar predávaný ako „poškodený“ alebo „výpredaj“ so zníženou cenou z dôvodu známej vady.



4. Reklamovaný tovar musí byť dodaný na adresu predávajúceho spolu s dokladom o kúpe.




Článok XIII – Elektronická komunikácia


1. Kupujúci súhlasí s tým, že všetka komunikácia môže prebiehať elektronicky – e-mailom alebo cez rozhranie e-shopu.



2. Elektronická forma komunikácie sa považuje za písomnú.



3. Kupujúci nesie zodpovednosť za správnosť e-mailovej adresy.




Článok XIV – Zasielanie newslettera


1. Kupujúci môže súhlasiť so zasielaním e-mailových noviniek.



2. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať kliknutím na odhlasovací odkaz v pätičke e-mailu.



3. Newsletter obsahuje informácie o akciách, zľavách a nových produktoch.




Článok XV – Vernostné programy a zľavy


1. E-shop môže ponúkať vernostný program, pri ktorom zákazníci získavajú body za nákupy.



2. Body môžu byť použité ako zľava pri ďalšom nákupe.



3. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu podmienok vernostného programu bez predchádzajúceho upozornenia.




Článok XVI – Darčeky a bonusové produkty


1. Ak kupujúci získa darček k objednávke, nie je možné požadovať výmenu darčeka.



2. V prípade vrátenia tovaru je kupujúci povinný vrátiť aj darček, ak podmienka na jeho získanie už nie je splnená.



3. Darčeky nie je možné samostatne reklamovať.




Článok XVII – Technická prevádzka e-shopu


1. Predávajúci si vyhradzuje právo vykonávať technickú údržbu, ktorá môže obmedziť dostupnosť e-shopu.



2. V prípade technických výpadkov nenesie predávajúci zodpovednosť za neuskutočnené objednávky.




Článok XVIII – Záverečné ustanovenia


1. Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú platné a záväzné odo dňa ich zverejnenia na stránke www.trendyprodukt.sk.



2. Predávajúci si vyhradzuje právo na ich zmenu. Zmena VOP nadobúda účinnosť dňom jej zverejnenia.



3. Na právne vzťahy neupravené týmito VOP sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho a Obchodného zákonníka SR.



4. Zmluvné strany sa zaväzujú riešiť prípadné spory prednostne zmierom.




 Tu je záverečná, tretia časť rozšírených Všeobecných obchodných podmienok pre Trendyprodukt.sk, aby sme spolu dosiahli približne 60 000 znakov:



---


Článok XIX – Formulár na odstúpenie od zmluvy


Kupujúci môže využiť nasledujúci vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy. Použitie formulára nie je povinné, ale uľahčuje proces:




---


Článok XX – Práva duševného vlastníctva


1. Obsah e-shopu (texty, obrázky, logá, grafika, dizajn) je chránený autorským právom.



2. Akékoľvek použitie obsahu bez súhlasu predávajúceho je zakázané.



3. Kupujúci nesmie kopírovať, distribuovať alebo zverejňovať obsah na iných platformách bez povolenia.




Článok XXI – Ochrana spotrebiteľa


1. Predávajúci rešpektuje práva spotrebiteľa stanovené zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.



2. Kupujúci má právo na transparentné informácie o tovare, cene, dodacích podmienkach a reklamáciách.



3. Informácie uvedené na stránke sú pravdivé a zodpovedajú skutočnosti.




Článok XXII – Zvláštne ustanovenia pre digitálny tovar


(Ak e-shop predáva aj digitálne produkty, napr. softvér, e-knihy a pod.)


1. Kupujúci stráca právo na odstúpenie od zmluvy, ak sťahovanie digitálneho tovaru začal pred uplynutím 14-dňovej lehoty na odstúpenie.



2. Digitálny tovar bude sprístupnený po úspešnej platbe.



3. Predávajúci nezodpovedá za kompatibilitu digitálneho tovaru s hardvérom kupujúceho.




Článok XXIII – Zodpovednosť za obsah a odkazy


1. Predávajúci nezodpovedá za obsah externých webových stránok, na ktoré odkazuje.



2. Kupujúci pristupuje na tieto stránky na vlastné riziko.




Článok XXIV – Súdna a právna príslušnosť


1. Právne vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.



2. V prípade sporov sa strany zaväzujú riešiť ich prednostne zmierom.



3. Ak zmier nie je možný, príslušný je súd podľa sídla predávajúceho.





---


Ďakujeme, že nakupujete na Trendyprodukt.sk!

Veríme, že naše produkty a služby splnia Vaše očakávania. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať na podpora.trendyprodukt@gmail.com